Meh JAna PeNdapataN.

Buat duit lumayan, tanpa modal, HANYA Loggin di FACEBOOK ataupun TWITTER! Setiap klik dibayar RM0.20 hingga RM0.40! Daftar di sini [ChurpChurp]
Ruangan Iklan


NoRhaFiZaH RaZaLi DaN KeLuaRgA... By FiZah.

Oleh: Apit Pemalu | Labels: | Date: 6/2/09 | 0 KoMEn

" Hah nak pos ke mane plak.. sajer jer email gambor nie alang2 email kat member lain yg x sempat melawat aku aritu.dok sibuk tanye gambor.. skrg ahli keluarga aku dah bertambah..maaf lah yer ...anak aku tak nak pandang camera ( JaNgAn PAndAnG BLakAng.. hehe. ) tak nak dok diam.. Alhamdulillah aku selamat melahirkan permata hati kami yg di tunggu2 pada 18 Februari 2009 yg lalu.Tapi die nie lahir ikut tingkap... darah dah keluar tapi tak sakit... kate doktor tali pusat baby dah terbelit. tapi Alhamdulillah semuanye dah selamat.aku dgn baby sihat walafiat...Skrg umur die dah 3 bulan dah pandai senyum dan dah mula nak belajar meniarap.name die Affandi Wafi bin Zulkhairi. Name ni husband aku yg pilih.Syukur lah skrg rezeki makin bertambah rezeki anak dan dah jadi 1 family. sekian sajo.. doa kan kebahagiaan den yor....... "

HuHu.. KepAdO KenGkawaN, MAri LA KitO doAkAn Moga KebAhgiaN Dan KesejAhteraaN BerTerUsan kePAdo KuaRga FiZah Ni..


No comments:

Post a Comment

Anda bolehlah memberi sebarang komen,menghantar berita dan apa2 jua maklumat pun.Sekiranya anda tiada akaun blogger dan Email. Anda juga boleh menghantar komen kepada kami dengan tick kan pada "Anonymous"

 
2009 - 2013 Mr.M Corp. All rights reserved | Powered By: Blogger | Design By: Ein AND Mr.M | Best View: Firefox / IE8 | Resolution: 1440x900px