Meh JAna PeNdapataN.

Buat duit lumayan, tanpa modal, HANYA Loggin di FACEBOOK ataupun TWITTER! Setiap klik dibayar RM0.20 hingga RM0.40! Daftar di sini [ChurpChurp]
Ruangan Iklan


MajLis MeMinaNG NurUL HaiDa...

Oleh: Muhamad Haffiz | Labels: , | Date: 3/11/09 | 3 KoMEn

CeriTo Ini HeLmiZaH Yang KaraNg :-
( MajLiS Pado 07-03-2009 SaBtu )
( 10 RabiuL AwaL 1430H )


Den ( Emi ) sebonarnyo dah lamo tak jumpo Nurul Haida nih.... Ngomannyo ingat lagi.. Tapi taktau la kalo da ado yang berubahkan.... Den tibo umah dio pukul 11.15pagi... Berdobar gak ngaso, cam den plak yang nak bertunang yo tak...hahaha.... Den excited na.. Sobab dah lamo TaK jumpo dio nih... Den datang ngan Suziani and SeorAng bakal jadi warga palong duo ( AsaL PoLAn 3 ). Sapo lagi kalo bukan Cik Rohaidah (Tak lamo lg jadi puan la tuh )hehehe... Den smpai yo.... Den terus serbu bilik pengantin (bakal la). Terperanjat Nurul dengan kehadiran den and the geng....tak sangko plak kiteorang ni datang majlis pertunangan dio yo tak... Tunggu punyo tunggu dokek 2 jam gak la sampai dah ponek snap gambar and cerita time sekolah dulu sampai sakit-sakit perut den golak...tepat kul 1 petang rombongan lelaki sampai ngan 6 buah kereta....tetapi....rombongan datang bukan bincang dulu tapi terus makan sobab datang dari jauh lak tu....(JOHOR)..peh tu.. Leh plak sosek dlm palong duo...hehehe... bilo semuo dah konyang baru leh bincang yo tak..... Bincang punyo bincang sampai la adegan yang paling ditunggu-tunggu iaitu sesi menyarung cincin... Lopeh tu selamat la Nurul menjadi tunangan orang.... Yang ponting.... Den suko warno tema hantaran...warno hijau...hehehe... " SELAMAT BERTUNANG KEPADA NURUL HAIDA DAN PASANGAN "...KAWEN JANGAN LUPE AJAK PLAK...


3 comments:

Anonymous said...

alamakkk,..ada lah pulak dlm nie,..heheh.. malu i...time kasih byk2 tau korang yg datang. mmg terkejut.yg pntg owner blog nie,,..thankss

SMPD said...

HuHu.. Xpe i Xtau MaLu..hehe.. Anyway thanKs sudi meLawat ini blog.. Gegajin la Singgah yo..
Mano la tau satu ari nt ade mase nak juin..
ini Pon Atas KErJAsaMA NuruL..huhu..

Mr.M :- said...

Selamat dah nurul...hehe... Taniahh..

Post a Comment

Anda bolehlah memberi sebarang komen,menghantar berita dan apa2 jua maklumat pun.Sekiranya anda tiada akaun blogger dan Email. Anda juga boleh menghantar komen kepada kami dengan tick kan pada "Anonymous"

 
2009 - 2013 Mr.M Corp. All rights reserved | Powered By: Blogger | Design By: Ein AND Mr.M | Best View: Firefox / IE8 | Resolution: 1440x900px